Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

året

Av Molly A - 24 maj 2008 09:33

jag hatar mig jag jör alttid nåt fel jag jör så det blir vere och vere och föra året när jag skule sparka bollen ramla jag och det varjete pinsamt

 
 
Killfröken

Killfröken

28 maj 2008 21:49

Du Molly!
Alla människor gör pinsamma saker. Idag råkade jag tackla omkull en av mina elever i gruset när vi hade idrott. Det var jätte pinsamt!

Jag tycker inte du ska tänka så mycket på det som är pinsamt. Det går ju inte att ändra på i efterhand...

Hej då!
//Killfröken

http://www.killfroken.se

 
Lisa

Lisa

5 juni 2008 20:59

Äsch, pinsamma saker gör alla människor, du skulle bara veta hur pinsam jag är ibland! Jag pruttade jättehögt på en dansuppvisning då jag var 14 år och publiken började att fnissa. Jag höll på att döö! Men efter ett tag så var det inte pinsamt nått mer, bara kul! Fast det tog ett tag.

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

11 juni 2008 20:09

Äsch, jag gör också en massa fel! Det gör alla! Fast man känner sig alltid som att man är ensam om det. Jag tycker du är BÄST!

 
kardemomme

kardemomme

13 juni 2008 11:19

Heisann :D Håper du skjønner hva jeg skriver til deg nå! Jeg er norsk skjønner du.
Jeg heter Kardemomme og fikk adressen av di mamma.Jeg har også en datter og hun er snart 11 år.Hun har faktisk sin bursdag onsdag neste uke, men vi skal ha ett selskap for noen av venninnene i dag, og så skal vi bowle med noen andre venninner om en uke! Så fin blogg du har laget!! Og for en fin hund du har!!! Jeg ser at den er veldig snill!!! Men du..vet du at absolutt ALLE mennesker gjør feil!! jeg gjør feil HELE tiden ;D Men vet du hva?? Jeg prøver å le av det! Det er litt fint å kunne le av seg selv!! Da blir det liksom ikke så flaut lenger :)Nå må jeg gå, men du får ha en fin dag videre! Når datteren min får ledig tid kommer hun til å komme inn og titte på din fine blogg :)Ha det nå fint da!!

http://husetvedbekken

 
Lisa

Lisa

19 juni 2008 11:55

Hej Molly!
Du har fått en utmärkelse av mig idag. Det är som ett diplom för att du har en sån bra blog.
Om du vill så kan du högerklicka på bilden, spara den och sen klistra in den här på din blog. Hälsningar Lisa

http://mittlillahus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly A - 16 april 2009 21:20

Okej jag vet att det var längesen jag skrev nåra månader men skit i det nu idag har jag varit med ida jag har set på HJÄLP! jag är med i ett japansk TV show. I morgon ska ida kansge sova hos mig. då ska vi se talang2009 det ska bli roligt. Men jag ha...

Av Molly A - 4 februari 2009 19:25

Hej vi ska kansge vara med i talang 2009 jag och mina kompisar Nikita och Alice. vi ska sjunga en låt som du och jag    ...

Av Molly A - 26 januari 2009 07:23

Hej snart ska jag gå till skolan och att nikita ska följa mig.På fredag eller på lördag ska jag ha pjamas party....

Av Molly A - 25 januari 2009 19:12

Hej jag vet att jag inte har skrivit på några månader men det var där för jag har glömmt bort mitt lösenor. Under jul lovet har jag varit i kiruna ochså har vi köpt en underlat och han heter scottie pippen Nu har jag två djur. ...

Av Molly A - 10 november 2008 16:53

hej det var längengesen jag skrev men jag hoppas att ni fortseter skriva. vi har no teknik vecka i skolan och jag är i grupp1 vi har jobat med tenstikor. och nikita har fölgit mig vi har tagit roliga bilder.jag vill jäte järna ha två vita små möss ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards